I am back on track! Wohooo! :D

haha nedå men iallafall idag har jag som sagt vart med Ollon och jag följde med han till skolan och det var väl.... kul..haha

Vi fick först vara med på uppropet men sen illfall så hängde vi med in i deras klassrum och efter en stund fick jag och Amanda presentera oss.. Hahha det gick as dåligt.. Och vi fick även ansvar för att "visa skolan" och det gick ju.. JÄTTE BRA när vi är kortast på skolan (Y) hahahahahaha aaaalltså.. vi syntes ingenting och tydligen pratade vi itne tillräckligt högt men efter en stund så hörde dem .. Wohooo!

Jag sitter btw fortfarande och tittr på Heroes.. Jag älskar det! :)


Jag saknar min jävla pojkvän ... Vene varför vi inte pratat på 3 dar men det suger somfan.. Och imon börjar skolan och då kommer jag aaaldrig ha tid... Förresten har jag VÄRLDENS CP SCHEMA! Går ca 8 till 6 två dar i veckan...



SÅ kul är vårat schema... anyways .. Blir nog bra after all.. OCH FÖRRESTEN: INTE lediga på onsdagr vi har företags tid då... ungefär som prao... den är ofta typ 8-15... man får bestämma med sin handledare lite sådär...

Nu skaa jag fortsätta titta på Heroes.. sista avsnittet på denna sesongen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0