Skola imorgon!

Tio stycken fingrar, smeker mig till trans,
och jag som inte trodde, sånna fingrar faaaanns<3
Thåström - Som Eld.


Jag sov lite längre idag för jag var uppe lite sent igår och tittade ju som sagt på Heroes sesong 2 igen för att komma igång inför sesong 3.
Iallafall, vi börjar skolan imorgon och jag är fakitskt ganska superpepp hur konsitgt det nu låter när jag tror vi ska gå i 9h miiiiiiiiinst 2 dagar i veckan...
Men anyways blir nog bra.. Sen ska Ollon börja på min skola ;D AWSOME DUUUUDE..

haha och nu precis bestämde vi att jag ska hänga med han eftersom han är nervös hahha <3

Men eftersom bussen går om 20 min så måste jag avsluta här^^ HEjdååå och skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0