Sluta tjata!

Jo jag har tänkt på detta ett tag.. Varför går jag inte upp mer i vikt? ..Jag är smal, det vet jag, och jag föddes med hjärtfel osv och därför är jag liten samt att mamma är kort.. Jag förstår VARFÖR jag är kort.. men jag förstår inte varför jag har så grymt svårt att gå upp i vikt? T.ex. idag, så mycket osm jag åt ... borde ju iaf gå upp någo hekto tills imon men vi får se..

dock har jag ingen våg hemma ;( detär lite tråkigt... Iallafall..
Jag tycker verkligen synd om tjejer och killar som mår dåligt över hur de ser ut.. Men helt allvarligt man bör inte bry sig ifall man har ett fint innre och det låter som en klyscha (felstavat?) men jag tycker verkligen så!

Dock tror jag också att om man letar efter någon att bli "mer än vän med", så att säga, så tror jag även att man måste ha en fysisk attraktion till den personen .. Men altså.. jag har sett folk som verkligen ser ut som de har downsyndrom eller liknande fast de är helt normala egentligen och folk är tillsammans med de.. och nu menar jag inte att det är dåligt med downsyndrom men rent generellt tycker folk att det fult och jag måste bara säga att alla har unik smak på utseenden och så är det..

Så man bör inte vara orolig sålänge man ser fin ut invändigt ^^ Och iallafall.. Jag mår verkligen inte dåligt för mitt utseende det minsta och inte heller för min insida förräns det är försent, då jag redan blivit arg och ångrat det.. det är synd.. Men hursomhelst så vill jag gå upp lite i vikt bara för att jag ska må bra rent fysiskt.. att min kropp kan utvecklas normalt och jag kan bli med barn när jag är äldre osv osv

Det jag ville komma fram till är att det är fakitskt inte så jävla lätt att gå upp i vikt heller.. Jag försööker verkligen.. Och visst går det på rätt väg men itneså mycket som jag hade hoppats på iofs.. Jag räknade förresten precis ut att så mycket som jag gått upp i vikt i år (1kg) är faktiskt nästan 2,8% av min vikt.. och då är det ju faktiskt ganska mycket ändå! :O Nu blev jag glader^^

Men alla som försöker gå ner i vikt (eller upp) - Ett tips - SÖK UPP EN DIETIST! Det är as bra! Hon gav mig näringsdrycker och ändrade om mina matvanor till ännu mer fett och sånt.. Super! Och de kan likaväl göra åt andra hållet. . Men FORTSÄTT INTE OM NI INTE MÅR BRA AV DET!.. För då är det såå inte värt det ..=) Därför tänker jag inte gå upp till 45 kg som de vill att jag gör för jag kommer antagligen se fet ut och det vill inte jag.. Jag tänker gå upp tills jagkänner mig friskare och om det nu ändå är 45 så blir det ju 45.. Men jag tänker stanna när jag vill och fortsätta om jag vill.. Bara jag mår bra i kropp och själ :)




(btw mina boobs in my <3)


JUSTE nu kom jag på en till sak för det... OM ni ska gå ner i vikt så tänk även på att boobsen försvinner och det är jätte tråkigt fiall man nu tycker om boobs... Anyways måste jag säga att INGET slår Samones boobs haha :P även om jag tycker om mina supermkt så är Samones roligare på något vis haha


Svar till Ebbas kommentar: JA SOM FAN :D Pictonary nästa gång vi ses! .. Jag älskar det spelet :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Assååå. du ser inte konstig ut, bara så du vet. Det som är e att du ser liten ut, men de ser ju lix inte bättre ut om du e rund typ.. asså du ser sjukt bra ut, även smaligheten, men 5kg mer så ser du BÄSTIVÄRLDEN ut, xP

2008-08-20 @ 21:42:20
URL: http://yeeesshxD
Postat av: Cogstroke

do u still play tibia and u are very nice :D

2008-08-29 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0