Söndag!

Tjoooho! Nu tänker jag först berätta om min mordiska dröm ifrån igår..
Jag drömde om att jag seriöst misshandlade Olivia i min klass.. Jag var helt förbannad i drömmen och vaknade bara för jag blev så varm av ilska (jag fryser alltid annars när jag sover) och haha helt jävla insane.. Jag borde nog söka hjälp xD

Nu ska jag svara på alla kommentarer
Från Lovisa:
Jag älskar dig gumman glöm inte det :)
Svar:
Aww tack<3 nej aldrig
Från Ahlen:
Kemi är kul! =) Säg till om du behöver hjälp med det nån gång, inte för att skryta, men det är något som jag är rätt hyfsad på :P och
Woah, English, really exotic =)
Svar:
Haha nja.. Ja tack jag lär säga till ^^ Hahaha ofta du är väl ganska bra på nästan alla ämnen^^
& Tack haha verkligen exotisk

Från Amanda:
MEENE .. Camilla du ÄGER sönder!..
du ÄR ärlig och det är dig grej. du är inte för ärlig, elakt asså, precis som du säger och du är ju inte dum heller och berättar fel eller tror att alla jämt talar sanning tll dig.
men du skulle bara vååga ändra på dig för att "passa in" eller bli någon du inte är. du är helt.. jaa, jag vet inte, finner inga ord lixom.
men du är verkligen som en .. typ inspiration kanske ja kan säga..
asså du "representerar" något som faktist är ASBRA, dvs ärlighet och snällhet. i Överflöd dessutom!.
du inspirerar folk genom att bara finnas.
gissa varför du vet så mkt om folk? varför tror du att många kan prata med dig så lätt? och varför har du annars så många som tkr om dig? (btw, om någon INTE tkr om du dig eller så, så känner de dig inte eller så är de avundsjuka ^^, det skulle jag vart om jag inte kände diig ;D).
tvivla ALDRIG. och även om du inte gör det (vilket jag inte tror att du gör, btw) så var bara den du är och inse hur mkt du betyder för olika människor.
Hur mycket du kan få folk att vilja bättra sig. det är sjukt coolt, men jag har lixom ändrats (positivt ;D) bara genom att vara med dig, blivit mer den jag vill vara, och det känns GREAT!. tack för att du finns!!!!!!!!!!!!!!<3
och
doock menar jag inte att din pappa har fel, för han känner nog dig liiiiite mer och bättre än mig. men bara fortsätt tycka om dig själv för den underbara människa du är! (;
Svar:
Haha aww tack Amanda! .. Ja.. Jag vet att det kanske är så.. Men blä man tvivlar ibland.. Anyways thnx för att du keep me happy & honest ;D
och aww haha jo antagligen känner han mig väl mer men han är så.. gaH! ibland.. men aah.. jag ska^^ <3

Från Sanibo:
Nighty night!
Svar:
Thx

Från Lisa:
Vi väntar med spänning. . .
Svar:
Jo det hoppas jag. ^o)


Jo nu ska jag berätta om min lördag =D
Jag och Nathalie blev väckta vid halv 9 på morgonen och då skulle vi till torget med hennes mamma, Sanna.
Eftersom Sanna & Roger bodde på hotell så körde pappa oss dit först och släppte av oss. . Pappa & Roger skulle köpa kräftor någonstans så de åkte iväg och jag, Natta och Sanna började gå mot torget..
Vi träffade Sannas vän från förr (visade sig vara en ex pojkvän haha) och han var SÅ GAY! jag trodde jag skulle dö när hon berättade att han varken var frisör eller designer eller gay men iallafall ha nvar trevlig =)...
Sanna,Roger&Natta är btw från sthlm så därför hade int sanna träffat honom på länge..
Jag var iaf INTE pepp på torget.... Jag trodde torget var som loppis men när vi kom dit så visade sig att jag hade helt fel haha.. Känner mig lite dum xD
Men vi kom dit och hittade massa kul och fina saker.. Jag köpte två blombuketter till mamma för hon var så snäll i fredags.. Sen så köpte jag det mamma bad mig om också..
Och jag hittade en suuuuuupersöt tunika som var gul :D Jag hade ju såklart inte pengar men Sanna var snäll och köpte den åt mig i födelsedags present :D 129kr wie..
NU vet jag iallafall att jag kan hitta nice men billiga kläder där.. Fanns massa BHar också som jag bara MÅSTE HA.. :)
Vi vandrade runt där ett tag och sen fick mitt högerben damp och fick växtverk så jag ville gå tillbaka.. Och det gjorde vi efter många om och men :D..
På väg tillbaka köpte vi med oss räkmackor till alla förrutom hasse för han fick en köttbullemacka :D
Vi kom fram till hotellet igen och då följde jag med Sanna upp för att hämta Nalle (deras SUPER stora ryska schäfer hund) och lite andra saker.. =)
Sen åkte vi hem hit och åt m.m... Någon timme efter så kom Roger & pappa tillbaka.. Resten av dagen gick åt att koka kräftor... Mums =)... Vid 8 på kvällen så hade vi beställt bord på "trottoaren" och där käkade vi.. Jag tog entrecote med bearneis sås och pommes.. MUUUUUMS SOMFAN :D .. Mamma & Sanna (typiskt systrar!) gabbade ihop sig mot mig om att jag skulle få galna kosjukan bara för mitt kött var rosa.. Men det var så god damn gott :D Deras äckliga var ju inte alls så saftigt.. MUMS MED MIN MAT :D
Anyways så satt vi där till typ halv 12.. (:O) och så åkte vi hem och då kom mina andra kusiner från Askersund.. Jag gick och la mig när jag kom hem ungefär.. fast sen gick jag upp och åt en kräfta och sen la mig.. ^^ haha..
men anyways.. Idag gick vi upp vid 09.00 och började fixa oss till dopet i norrahammar som började 11.
SJÄLVKLART fick jag stressa för mitt jävla nagellack cpade hela tiden så jag fick göra om det -.-' Men vi kom i tid! Woho:D OCh det slutade med att jag ändå fick vänta på pappa^^ hah..
Iallafall.. Dopet var med gudstjänst, det sög.. Men Jonah döptes och det var fint =)
Vi gick sen till församlingshuset eller vad det heter och åt .. Jätte mumsig smörgåstårta =D Och efteråt fick man välja på många olika tårtor .. Yeah.. Jätte musigt iallafall... Jag lekte lite kurragömma med barnen de var så söta =).. Stackars Thea blev ledsen men det var bara att trösta lite^^
Tog massor av foton men kan ju heller inte ladda in de för hittar inte drivrutin cp saken -.-'
Det var iallafall trevligt dop..
Nu har vi suttit hemma och spelat Rappa Kalja Extrem men de slutade innan vivar klara .. dåååligt! Snart ska vi iallafall iväg till Dal Baffo och äta. Så Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0