TJOHO!

Hej allihopa! Nu ska jag börja skiva om min daag...
Den har varit uuunderbar!
Jag tänkte att svara på allas kommentarer jag fått och eftersom det bara är lollo som frågat något såå: haha neeej jag når inte pedalerna på bilen om jag inte drar fram sätet till max.. det är typ det ända jag har försökt än med bilen, inte äns startat den haha ^^
Ja, min dag som sagt, jag steg upp och så men sen åkte jag till A6 med Sandiiiip :D det var faktiskt as kul att bara va med honom även om vi stod och gjorde slavarbete typ hahaha ;)
Sen iallafall efter att vi stått där i lite mer än en timme så hämtade Hasse oss :D Han tog oss till postkontoret så tog han ut sitt körkort (som btw såg ut som ace ventura.. haha hans frilla var så bra ;D<3) Såå kom jag och sandip och jag hem hit (första gången han var här^^) och preciiis då kom Amanda förbi :D
Vi skulle leka lite idag och göra egna tröjtryck hihi ^^ men vi hann inte göra tröjtryck dock... Vi spelade Rappa Kalja Extrem och sen skulle Nadira och Emma för att fira mig :D Wiiiiie! jag fick godispraliner som var aaas goda och jag brukar i vanliga fall hata sånna... Men anyways.. så fick jag ett jätte gulligt kort haha och 2 kondomer som jag inte behöver och deeeeeeeessssutom en Candy Whip :D hahahaha aaah<3 jag älskar dig emma!
Vi spelade också rappa kalja extrem med dem men då hade tyvärr Sandip åkt ;/.. Nu sitter jag och tittar igenom Heroes serien iallafall sesong 2 med Amanda och hon ska sova här sen ^^ wiie... men jag har det iallafall väldigt mysigt nu och snart kommer hasse med choklad till mig för han har bil och är snäll mot mig :D Åh.. Underbar dag måste jag säga! Nu tänker jag sluta skriva för idag, men alla där ute, VAR GLADA för ert liv, alla chanser ni får :) Hejdå^^

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Godnatt!

2008-08-18 @ 23:47:34
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Ebba

Synd att jag inte kunde komma o fira dig :(

Nästa gång blir det pictionary, eller vad säger du?

2008-08-20 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0