Välkommen!

Hejsan! Första gången jag skriver i den här.
Just nu är jag lite trött så kommer bara bli mest om min dag.
Jag måste bara påpeka en sak: jag är inte så mycket för rosa men tyckte denna mallen på bloggen var gullig så jag valde den^^
Hmm, lemme see, jag har då vart "vaken" sedan 08.00 då jag gick upp för att gå ut med vovarna och sen var jag uppe till halv 10 då jag somnade i 30min sen så gick jag upp och hade så förbannat tråkigt så jag satt och blev tröttare och tröttare sen vid ca 13.50 så fick jag även ont i huvudet så då gick jag och la mig.. jag hann sova i 30 min tills mamma rignde och då ble jag super pigg..
så jag gick upp och så bestämde jag och min bror att vi får leta efter lite tryck till tröjor (kolla själva på www.dekalfabriken.se  SIDAN ÄR FORTFARANDE INTE HELT KLAR^^)  som vi ville trycka.
Sen pang poff så skulle vi åka och handla så då får Klas, min bror, köra dit så handlar vi och träffar min kusin sen nu är jag hemma och sitter här igen
.



Förstår mig inte på hur jag gör länkar här ännu (funkar inte som jag lärt mig i skolan) så sofar får ni nöja er med att kopiera länken^^

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Då är vi två som inte fattar hur man länkar...

2008-08-17 @ 19:36:49
URL: http://ahlendenriktige.blogg.se/
Postat av: Lovisa

den smarta bloggen detta blir intressant millan;)

2008-08-17 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0