Hahaha wooops ;)

Oj.. ahaha "impotens" var tydligen något jag inte kunde ha.. Så sorry för senaste inlägget hahaha .. men iaf.. Jag sitter här och är sjuk.. inte jätte dock men pappa ville att jag skulle vara hemma idag p.g.a. medicinen.. Så jag verkligen får ur mig alla äckliga kemikalier som gör mig illa.. och så jag kan vara med på idrotten imon utan att svimma xD

Jag är gladgladglad.. Och jag ska btw till Amanda i helgen för första gången ;D Woho! Hoppas jag slipper gå i backar Puh ;(

Sen tänkte jag sitta här och skriva läänge eftersom jag lovade er att jag skulle skriva om allting någon gång.. Och då är the time ganska bra nu.. Jag ska även prata om PrisonBreak& MC&kommentarer .. Men ja .. get to business..
haloweenfeseten, tim och min helg, usa, läxor, veckorna osv. prooov och så Nana serien också.



Halloweenfesten
HÄ-RÄ-GUD! Vad KUL =D!
Jag tjatade ju om att jag MÅSTE verkligen ha en LYCKAD halloweenfest eftersom jag är så close to the bottom och vill inte ha massa skit.. OCH så blir det heeeelt jävla perfekt (föörrutom att tim inte var där men äshhh det var bara en bagatell)
JAG ÄLSKADE DET! =D Hur kul som helst!
Dock (!!!!) om något hade hänt Emma när jag hade gått därifrån hade jag ALDRIG förlåtit jävla fidde saken..
Jag hade polisanmält, sökt upp hans jävla ställe där han bor, slått honom, skrikit på hans föräldrar att uppfostra bättre osv.osv. Jag skulle dessutom blivit alnmäld själv men dont care. Jävla miffo jag hade dampat.
Hursomhelst så var det ju tur att inget hände eftersom Emma ringde polisen.. Så de 2 idioterna stack..
Jag kan ju berättta lite om festen och varför den var lyckad.
Vi började med att alla kom dit ofc.. eller nej! Ta det från ALLRA första början för mig..
Jag åkte till Malin (tacktacktack igen!) och hon skulle sminka mig som en Geisha, det var det jag var utklädd till..
Och det blev JÄTTEbra.. =DTack..
Sen iallafall åkte jag till festen.. Jag smög snabbt in på toan hos emma (hon låser aldrig dörren till lägenheten om hon väntar sig folk) och bytte om.. Sen var jag stunning ;D
Ja, iallafall.. det började med att alla kommenterade hur snygga alla var ofc:P haha sen tog vi lite bilder på alla fina folk
och så.. eh.. ja sen började allt..:P haha vi började väl bara babbla lite mysigt sådär först och sen skulle vi köra "jag har aldrig"..
Det var iaf kul.. men jag blev redan packad ;/.. hursomhelst,  jag skulle iväg och lägga ner en kinapinne i min påse (jag hade den i håret men den åkte ut) och det skulle gå jätte snabbt men när jag var tillbaka en havminut senare så hade alla slutat leka xD Såå då blev det bara att umgås och fjolla runt, heeelt underbart<3
Jag blev dock lite för full.. Jag kanske skämde ut mig men jag tror inte det, jag brukar vara up straight även nykter så tror inte jag gjorde bort mig  SÅ mycket..
Amanda (LOL AMANDA JAG HÖLL PÅ ATT SKRIVA EMANDA HHAHAHA) gick iallafall runt och filmade mig en hel del och jag fick se på det sen.. grymt kul haha.. Men jag spydde inte osv och fick inte baksmälla elr ngt.. så jag var bara sådär underbart lullig..
Ahlen var mycket trevlig iaf.. Var väl mest honom och amanda jag spenderade tid med haha..
men btwbtwbtw JÄVLA VOLDEMORT! jag blir arg så fort jag tänker på honom.. Blä.. Om han hade touchat mig mer vet jag inte vad jag skulle gjort. GODDAMN!!!!!
Anyways.. BLÄ!! aff..  Jag stack vid 2 iallafall och Amanda hängde med mig.. Pappa hämtade oss ^^ taxi :*
varför festen var lyckad: allmänt kul! Nästan bara bra människor, alla var fint utklädda ^^, lite full så man hade ännu mer kul.
Här har ni en bild från Halloween =)
Ting, Jag & Emma <3

 



Tim & min helg / USA osv.

skulle vart förrförra helgen eller något såntdär som jag skulle skriva om.. haha
Det var iallafall underbart, precis som alla andra helger med honom..
Han kom hem från USA och jag hade saknat honom jättejätte mycke ;( det sög.. Men iaf det var myyyyysigt att träffas..
Han var även här i helgen och då kollade vi på Saw 5 =D wiie.. han kom 2 på natten haha xD men ändå. <3 bästbästbäst är duuuuu baby..
Saw 5 var dock liite av en besvikelse.(fast kan vara för jag är sån saw admire..så därför har jag kanske lite väl höga tankar om den.. xD) Tänker inte spoila något  för er dock.
Tim gav mig en tidig julklapp btw.. ^^ Ipod Nano 8GB.. Jag var verkligen i behov av en mp3.. Det märker jag även nu efteråt.. Jag är gladare för jag kan lyssna på musik på bussen t.ex. och sluta störa mig på alla idiotmänniskor runt omkring som antingen snackar skit eller försöker låta smarta när de babblar om "politik" eller något som de inte äns förstår sig på..
Eller fullgubbar och kärringar HERREGUD LEAVE ME ALONE!:P



Nuuuuuuu så tänkte jag skriva lite om läxor och prov..
Biologiprov, Kemiprov, Fysikprov. Dessa har jag avklarat. Men jag är besviken. BAH!
Brukar aldrig få under VG på fysik men nu fick jag G-.- Kul. Jag tycker dessutom om fysik..
Kemiprovet kände jag "whatever. jag pallar inte något" så antar jag får skylla mig själv att jag fick G där..
Biologiprovet vet jag inte än och kan inte vara besviken eller glad.. Menhursomhelst så har jag bestämt mig för att satsa even more på skolan..

Samt FEprov på fredag..
Vi har företagsekonomiprov på fredag.. imorgon.. därför ska jag plugga såfort jag har skrivit klart det här..
jag vill INTE få G på det här..
Jag tycker i vanliga fall att G är okej .. men jag känner mig allmänt besviken på mig själv HELA tiden nu för tiden och då känner jag att jag kanske inte borde ha G i mina prov..

Läxor.. omg.. MATTE hela tiden.. kemi heela tiden.. bah! sen alltid random läxor från olika kurser.. svenska måste vi läsa ut en bok tills tisdag.. ha.. men jag vill inte prata om skola och läxor! det är tråkigt ;D Så lets move on...



Nana!!! :D och prisonbreak! =D
Seeeeeeeeeeeerier <3 Jag älskar dem!!!
Nana är jag dock klar med nu.. Ååå så söt och fin och underbar serie. dock lite besviken på slutet för jag vill ha meeeer meer meeer!!
Prisonbreak började jag kollapå igen i förrgår för mamma var efter så vi har väntat på henne i ett halvår typ haha..
Men jag är PEPP  på det :D
Har fortfarande inte haft tid att kolla ikapp Heroes men JAG SKA :D älskar heroes iih.. :D

btw.. msåte skriva lite om Wrath of The Lich King också..
Jag har INTE testat det dock men Tim har.. jag tycker inte om wow allmänt men detta verkar lite roligare.
Men blä. ;(


Mc iaf. vene vad ag ska skriva omhenne.. minns inte vad jag tänkte på så w/e..
Men åå på tal om MC och Saw.. KOFFE<3<3 haha du är goooo..
Jag saknar koff3 ;( blä.

Sen omg skolan IGEN.. Jävla samhällsskit. HATAHATAHATA! vi har grupparbete och det är KAOS. ffs önskar jag slapp xD men det går ju inte.. så.. ja.. hang on there little fella..



hmm..just det..
Kommentarer

Från Lovisa:
impotens är när en kille inte kan få upp den?:P tror inte du har problem me det:P
Svar: HAHAHA OJ! JAg visste inte det hahah.. fan vad dålig jag är XD
men nej, det har jag inte problem med hahahaha

Från Ahlen
Tvivlar starkt på att du har fått impotens iallafall
http://sv.wikipedia.org/wiki/Impotens =)
Svar: haha ;( ne.. jag håller med dig haha xD

Från Amanda
assså de e SJUKT att du ska ta den medicinen..
btw.. HAHA vet du ens va impotens e för nåt? xD haha slå upp det ;P
Svar:Jaa. wiierd.. men slutat nu ju. :P
AFF HAHAH ;(.. Ahlen slog upp det åt mig xD jag är kass som inte visste det haha xD


haha.. kul xD
jo just det.. måste linka till Ahlen för jag tyckte det var kul att läsa om halloween på hans blogg.. xD
Här har ni länken för de som är intresserade
http://ahlendenriktige.blogg.se/2008/november/halloween.html

 

& btw. glöm inte www.dekalfabriken.se



Dagens "visa ord" eller "bra att tänka på" osv.. Får faktiskt vara en låt.. =)
MEN FÖRST:
PR till Mark Hoppus & Travis Barker 
http://www.pickrset.com/markhoppus/  -> Mark Hoppus (från blink 182) blogg
http://www.myspace.com/immawinnerbaby  -> Travis Barker (från blink 182) myspace

Blink 182 - Always <3

I've been here before a few times
And I'm quite aware we're dying
And your hands they shake with goodbyes
And I'll take you back if you'd have me

So here I am, I'm trying
So here I am, are you ready?

Come on let me hold you,
touch you,
feel you,
Always
Kiss you,
taste you,
all night
Always

And I'll miss your laugh your smile
I'll admit I'm wrong if you'd tell me
I'm so sick of fights I hate them
Let's start this again for real

So here I am, I'm trying
So here I am, are you ready
So here I am, I'm trying
So here I am, are you ready

Come on let me hold you,
touch you,
feel you,
Always
Kiss you,
taste you,
all night
Always

Come on let me hold you,
touch you,
feel you,
Always
Kiss you,
taste you,
all night
Always

I've been here before a few times
And I'm quite aware we're dying

Come on let me hold you,
touch you,
feel you
Always
Kiss you,
taste you,
all night
Always

Come on let me hold you,
touch you,
feel you
Always
Kiss you
taste you,
all night
Always








JAg HATAR BTW ATT DEN LOGGAR UT OM MAN TAR TID PÅ SIG! FUCK OFF DUMMA BLOGG.SE ;(
jag fick skriva om hälften typ. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0