.. oj

Alltså.. Jag är deppig det är jag men jag insåg precis en sak när jag var ute med hundarna..
Folk vill hellre ha en glad Camilla runt sig och helt ärligt, jag vill nog hellre må dåligt ensam och ingen behöver lyssna på skiten iaf sålänge jag sprider glädje till andra.
Jag har ALDRIG värderat mig under någon annan förr men helt seriöst.. Nu gör jag det.. Det skrämmer mig iofs..
men ja, sålänge bara äns Tim är lycklig så är det okej för mig att leva i dåligt mental stadium liksom..
Men nu är det så att jag inte bara gör tim lycklig utan även mina vänner och familj genom att inte vara tjurig och deppig osv.. så, även om jag är det på insidan så kanske det inte behöversynas...

jag skasooova btw.. godantt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0