En lördagskväll på lovet. . .

Jag sitter hemma på en lördag som vanligt..Idag har jag knappt äns gått upp ur sängen och det är inte likt mig. Ett tecken på att jag börjar bli ihjälstressad.. eftersom så fort det blir lov från skolan så bara slöar jag typ..

Jag tänkte berätta för er att jag har hittat en uuunderbar animie serie.. =) Nana heter den och aww :D och antar det får vara Dagens tips då xD
http://www.anivide.com/search.html

Sök på nana sen börja kolla =)

Sen tänkte jag även säga att... jag saknar Tim.. =/ Jag saknar Tim så otroligt jävla mycket..
Jag är så känslig nu för tiden och jag tänker alldeles för mycket. . .
Det känns som att han inte älskar mig lika mycket som förr...? Men "jo herregud sötnos det gör jag" skulle han säga.. men jag menar, riktigt älskar.. inte sådär "jag är van vid att älska henne så jag gör det fortfarande.."
Jag har blivit helt emotionall från den där serien.. och .. ;( jag vill bara ha tim close nu.. jag vill ha allting bra men kanske inte så lätt...
Tänk om han inte gör det?.. Tänk om han bara liksom.. jag vet inte.. jag känner mig fortfarande nykär... men?.. äsch.. jag borde sluta tänka på sånt trams..

Sen tänkte jag även berätta att vi har ju ofc höstlov nu =)
Det är skönt.. Jag ska dock plugga hela lovet .. -.- och åka till sthlm med iofs..men inte länge..


Jag måste förresten tipsa om världens bästa bok (enligt mg..) jag tycker egentligen inte om deckare /kriminal romaner men .. helvete hahah jag glömde vad den hette! .. vänta lite...MEN LOL!? ...JUST DET! den heter SVEK.. och är skriven av..kollade google.. den är skriven av Karin Alvtegen





Ge mig närhet






Jag vet inte varför men denna bilden tilltalar mig enormt .. antagligen bara för den är svartvit och det är snygga kontraster.. sen stör jag mig dock på att hon till höger har bara snöre mellan röven.. wtf -.- tycker det är så fult med sånna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0