Godmorgon, godmorgon!

Kommentarer:
Från Ahlen:
Vi kommer nog faktiskt att ha kul också, även utan dig ;)
Svar:
No shit? Det vore väldigt misslyckat om det var en tråkig fest..^^

Från Amanda:
duuUU? vad hände med biologin??
Svar:
Ingenting?:S


Jag börjar kl 10 idag på "mitt företag" och idag börjar dagen med möte för vi ska prata om vad ungdomar vill ha för kultur i Jönköping osv.. Om jag hade skrivit detta igår kunde jag kanske fått lite tips men dum som jag är så gjorde jag ju inte det..
Nu måste jag gå och prata med pappa för han ska köra mig. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Amanda

menne :P jag menar .. asså du sa att biologi-seminariet hade fyttats??...

2008-10-08 @ 10:12:06
Postat av: Ahlen

Och tråkigt om det blir en misslyckad fest =)

2008-10-09 @ 20:30:42
URL: http://ahlendenriktige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0