Haha ååh :3

Kolla vad kul haha ;D
http://www.cannabis.net/weblife.html

De skulle testa hur spindlar blir på olika droger xD HAHAHA men coffein är fan bäst <3

Anyways nu sitter jag här och har precis gjort Kemi läxan =) wiie.. Har övat lite på engelskan med men inte riktigt 100..
Dock tänkte jag skriva lite här idag för jag är pepp som fan på det =D
jag har funderat mycket på vad jag vill bli när jag blir stor och vad jag vill jobba med.. Men jag har iiingen aning ;(
men då började jag iallafall tänka på framtiden oooch jag bara lääängtar tills jag får jobb och familj och bor i egen lägenhet osv.. Fyyyyyyfan vad kul =D
Jag vill flytta nuuununuunu och skaffa egna pengar, inreda min egen lägenhet( helst med Tim.. men han får inte bestämma inredningen han får bara flytta runt allt som jag vill ha det mohahaha! :D:D:D)
Jag vill kunna baka och laga mat i mitt eget hus, aalltid välja vad jag vill äta (sålänge jag har råd haha ) och jag vill bli en duktig människa som städar osv regelbundet som jag veeerkligen inte gör nu..
Jag tror jag kommer bli bättre på såntdär när jag flyttar hemifrån.. Tror inte ni att det blir så?

men nu blev jag lite såhär .. rädd. .jag menar jag kommer bli mamma någon gång och det vill jag liksom.. men .. alltså.. det är ändå lite skrämmande att bli vuxen.. för då MÅSTE man verkligen ha koll på allt annars krashar det.. nu KAN man vara lite lullig och lala runt typ men går ju inte sen..
Och att bli mamma? det är fan min värsta hemskaste tanke.. . Jag VILL verkligen bli mamma någon gång men jag är så orolig mest över att jag kommer bli en dålig mamma..
Men även över graviditet osv.. Jag menar 9månader ont typ? Palla mig i 9månaders damp.. pappan till barnet lär ju tröttna herregud ;(
och dessutom att vakna mitt i natten sen nä den är född osv? jag menar.. okej jag tror jag klarar det då för man är ändå så rädd och värnar om barnet så mycke då..
men nu känns det läskigt.. och liksom klämma ut en 3kg sak ur fittan är inte heller precis min dröm? FAST JAG KOM PÅ att jag ska ju göra kejsarsnitt efterosm jag har hjärtfel..
och det känns skönt men då är jag istället orolig över den där jävla sprutan i ryggen.. FYFAN?! kan jag inte bara få sövas ;'( :'( ouschhh.. men jaja..

Jag kom på e nsak nu angående mitt hjätfel.. jag har alltid kännt att det inte sätter gränser osv.. men nu har jag insett att det gör det.. t.ex. om jag ska jobba med vissa saker går ju inte? och testa extremsporter osv.. bajs..

& nu kom jag på..Vaccin?! vafan.. jag ska vaccinera mig varje år mot vinter..vad det heter.. vintersjukan? vene.. men . . nu har jag inte äns fått ett brev av Nemath (min ♥läkare) om det.. ?
Och en sak som är lite lol.. Jag tar alltid sprutan i låret för jag har för smala armar.. lulululul xD
Men nu ska jag göra klart engelskan tror jag ;D have fun boyz n girlz.



Jag & min söta,bästa mamma<3

PÅ tal om mamma.. nu ska jag gå och ha massage timme med henne ;D wiie as nice.. eller ja, efter engelska läxan såklart..




Kommentarer
Postat av: Amanda

AH KUL med massage.



Mennn.. asså du kommer hitta nåt å göra (: .. ja tänkte lite på de du sa om Sex och relations - människa ;D .. de skulle passa dig SÅÅÅ bra!. :D



OCH en sak till.. du kommer verkligen bli en ASBRA mamma.. jag lovar. Dina barn (eller ditt, jag vte inte hur mnga du vill ha x)) kommer att vara helt UNDERBARA för du kommer att ha sånt inflytande på dem.. Aww, men att flytta hemifrån kommer också gå bra. (: ...



<3333333333

2008-10-06 @ 20:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0