KOmmeentaaarer

Tänker svara på Amandas kommentar efteroms jag precis gjort klart massagen men ja..
Från Amanda:
AH KUL med massage.
Mennn.. asså du kommer hitta nåt å göra (: .. ja tänkte lite på de du sa om Sex och relations - människa ;D .. de skulle passa dig SÅÅÅ bra!. :D
OCH en sak till.. du kommer verkligen bli en ASBRA mamma.. jag lovar. Dina barn (eller ditt, jag vte inte hur mnga du vill ha x)) kommer att vara helt UNDERBARA för du kommer att ha sånt inflytande på dem.. Aww, men att flytta hemifrån kommer också gå bra. (: ...
<3333333333
Svar:
Aa as nice.. haha xD
Joo jag hoppas det.. Jo jag vore perfekt som sex/relations-rådgivare meeeen det är lite waste of min talang som sagt..
aww vad snällt att du säger så för jag är verkligen orolig ;( tänker typ att jag kommer vara överbeskyddande och arg eller så.. och hoppas verkligen jag ger de bra inflytande och att de respekterar och tycker om mig.. Jaa :D aww du är så snäll <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

ah meenne.. asså waste beror ju på vad man menar..

asså om du istället blir nån wicked partikelfysiker eller vad det nu kan heta men hatar ditt jobb och suger på det så är deetta ju ett bättre alternativ.. :P .



haha aww. men de blir säkert ASBRA.. tänk dig små camilla Jr som springer runt. ^^

en kille som hackar på tjejerna för att de är så omogna och fjortisar och en tjej som typ hatar tandkräm och har gula tänder. xD haha näää... en tjej som är SMAAART och värsta ärlig. som duuu;D ahh de blir braa.!(:

2008-10-06 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0