This Saturday.

If ya wanna be happy for the rest ofyour life, dont make a pretty women your wife ;) hahaåå <3 låten..

men iallafall.. Jag sitter här nu och har precis stigit upp ungefär.

Min dagslista:
1. Gå ut med vovarna  
2. Äta
3. Borsta tänderna & håret
4. Plugga lite matte /sitta vid datorn lite/ göra biologi labb
5. Laga mat
6. Äta igen
7. Packa ner datorn&eng boken
8. Byta om innan jag sticker (trasiga byxor är väl inte så bra tyvärr -.-)
9. Vid 15.00 vara på biblioteket & hjälpa till. (blah!!!)
10. Komma hem antigen vid 7 eller 9 och då prata lite med Tim elr ev. se heroes om jag inte gjort tidigare.



Jag måste nog börja med detta nu^^ tyvärr .. Men hejdå<3















Don't worry, Be happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0