Varför vaknade jag äns idag?

Så känns det verkligen. Jag insåg redan imorse att det här skulle bli en pissig dag!
Det sitter iofs bara i mitt huvud för jag har gjort endel trevliga saker idag men jag mårinte bra i mitt huvud .. Fan
Iaf.. Strömavbrott i morse ETT jävla tecken.. Jag var trött i morse ETT TILL tecken.. dumma morgonar.. ;(
Och nu är det kväll och vill inte gå förräns jag har bråkat med tim eller pratat med han.. Om hn int vill prata med mig så vill jag bråka -.- OKEJ VARFÖR ÄR JAG ÄNS SÅN!? OMG heregud vafan -.-
jg borde skämmas! jag har ingen kontroll på min ilska.. fyfan borde logga ut från fdatorn innan jag börjar dampa på alla.. men då har jag ju SMS funktion på mobilen ist.. WOAW.. det blir ju såååå mkt bättre... -.-' NE.. då ska jag hellre sitta här och skriva till jag blir riktigt trött.. SÅ nu får ni ursäkta om det blir en jääävligt jobbig och ett jäävligt långt inlägg.

Jag mailar just nu min mentor, Frida, hon är as bra<3 Men iaf.. jag ska bestämma en tid när jag kan träffas.. WAOW haha För jag har ju så mkt tid-.- KOLla vad jag är negativ vad äre med mig.. skärpniiiing!

nej jag pallar inteäns skriva.. Hejdåååååå


men kom ihåg att et är bättreat vara positiv ännegativ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0