Guitarr Hero =D

Wohoo haha sitter och spelar Guitarr Hero med MC =D haha hon är jätteduktig! Jag är väl sådär.. hahaha.. men iallafll.. jag borde gå på toa.. & förresten för er som undrar så har jag alltid min blogg inloggad som en flik i Mozilla så det är därför alla kan skriva som använder min dator.. :P
Anyways så har jag som sagt gjort negerbollar idag.. JÄTTEMUMS<3
... Och nu?..hmm.. borde kissa och sluta skriva hah men är glad nu så tänkte skriva lite..
Hmm..Imorgon har jag sovmorgon =D WIIIIIIE!!!! OCH på onsag slipper jag företaget för jag ska ut på en aktivitetsdag med klassen m.fl. och det är nice för då går vi bara till 12.30 typ =D wiiiiie..
På fredag kommer min älskade superbästa sötnos <3.. Och vi ska äta hos farmor på fredag.. & just epå tisdag har jag kemiprov som jag inte övat till ;( sämst...
Men är inte svårt.. bara kapitel tre.. =) Hoppas förresten att det gick bra på vårant sjukt svåra Ma C prov.. ..
Hmm iallafall.. Jag vill bara köpa massa saker känner jag nu.. är köpgalen!

Juste jag kna ju berätta om igår! Det var kuuuul =D..
Det var filmkväll hos Emma .. Jag,Elena,Elias,Nadria,Samone, Mattias(samones pojkvän), Amanda, marcus (emmas pojkvän), Ebba, David och Ting var där.. Woho =)..
Vi kollade på What Happens In Vegas ;D AS KUL hihihi <3 & såååå jävla sööööt :') <3
Jag spelade även TP Disney med Marcus och han vann -.-'
Sen..ve jag itne vad jag gjorde.. sen gick jag väl och la mig eller ngt.. :p hah.. vr iallafall trevligt =) Tyvärr kunde inte Sandip komma.. Eler jo kan kunde ju det sen men struntade i det ;(

Iallafall.. nU måste jag nog sluta för jag ska duscha osv tills imorgon.. så hejdåsålänge<3

Kommentarer
Postat av: MC/Viktoria

taaaxxi för mattehjälpen sötnos ^^

2008-09-22 @ 00:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0