Nemen! Hejsan :D

Tjoohoo! Egentligen borde inte jag skriva för jag har massor av läxor! Men jag behöver ett break så tog en dusch och nu ska jag skriva lite blogg =) Allting har sin tid liksom .. Även om läxor egentligen är viktigare så vill jag inte jobba ihjäl mig (Tack Hasse för du lärt mig xD)

Jag tänkte skriva lite om kommentarerna, kameran, ny katergori, Kmulls, läxor, idag & igår, och maskar (!).
Ja, då börjar jag väl med kommentarerna =)
FÖRRESTEN ANGÅENDE KOMMENTARER: OM NI INTE VILL ATT JAG POSTAR KOMMENTARERNA HÄR SÅ SKRIV DET UNDERST PÅ KOMMENTAREN! :)  För jag vill gärna svara på allas kommentarer men går inte om jag inte gör det här så skriv ifall ni inte vill att jag postar upp det utan bara svarar, Tack! =D
Ahlen
: Bilder är överskattat, de hör hemma på Bilddagboken, förutom om man verkligen vill förtydliga något. Nej, på en blogg ska man skriva mycket och bra! (jag reserverar mig för att andra eventuellt inte delar min åsikt...) =)
Svar: haha jo sant kanske hör hemma på biddagboken, men tänkte typ om man läser tidingin så bläddarar man ofta bara förbi och tittar snabbt på bilder om det verkar vara ngt intressant och läser rubrikerna.. sen vet man om de är kul eller inte liksom..Kanske är så med bloggar med?.. Tack så mycket ;D

(btw vad tycker ni ? är jag lite sämst med bilder ?)

På tal om bilder så, kameran! Jag har fått till mjukvaran och den extra mjukvaran till mjukvaran ( hah wtf xD) men bara det att jag inte hunnit installera allting än.. Så kommer strax! Nästa vecka skulle jag tro eftersom jag har så god damn mycket läxor i veckan (plus prov!)
Jag har kollat Kmulls blogg (En annan Camilla :D) Och jag rekomenderar den, man blir glad av den (sålänge det inte är ett ledsamt inlägg) för hela hennes blogg utstyrsel är så himmla söt och hon är söt på den bilden hon har och alla foton hon tar är hemskt fina :) http://kmulls.blogg.se
Jag fick inspiration av henne och funderar på att göra en katergori som hon, "bra/dåligt", där man ska rekomendera eller dissa saker man läst/prövat på/ tittat på osv.. =)
sen (OM du nu nu läsr detta Camilla) så undrar jag om det är okej att "sno" sådär (ni som inte vet så känner jag Kmulls irl) och till Kmulls: Kan du hjälpa mig och göra sådär fint som du? =) inte hunnit lära mig något om hur man ändrar sådant.. :P

Jag har prov på måndag i Samhällskunskap.. Det handlar om Ekonomi och det är faktiskt chockande tråkigt.. SK är ett av mina favoritämnen men det här var faktikst inte alls kul att läsa om ;(
Och imorgon ska jag till företaget första gången det här läsåret.. Blir nog bra =)..
På torsdag har vi 4sidor engelska att läsa och typ 10000 saker i kemin att lära oss -.-'
Dessutom har jag matte jag måste göra för är inte på den sidan vi bör vara på.. Usch..

MIN DAG: HERREGUUUD säger jag bara! Jag glömde nycklarna och då kom jag inte in i mitt skåp vilket resulterade i att jag inte hade nåågra böcker alls.. Bara min laptop.. Jag hade franska första gången det här läsåret och jag brukar hata franska men det var kul idag.. Vi tittade på film och den var intressant =).. Edith Piaf hette den..
.. Iallafall.. Seeeeeen så tappade jag mitt busskort (som jag laddade på för 2 dagar sen för 400kr -.-) meen eftesom Viktor Hansson snodde det för det låg på en trappa (där jag tappade det) sååååå var ha nså jävla underbart snäll och gav tillbaka när han insåg att det var mitt <3 THXXX som fan!
Men jag vaknade iallafall med ett leende på läpparna för jag tänkte på min underbara Tim <3.. Så allting har inte vart dåligt idag =)..

Igåååår så .. vad gjorde jag igår.. Jag gick i skolan till fem..Hade en håltimma så jag hann sticka till juneporten och köpa mitt busskort (det jag tappade idag xD) och sen så efter skolan så skulle jag åka till stan och handla Tims födelsedags present (ca 1månad sen.. -.- sämst = Camilla..) men den var jätte fin och blev 100 kr billigare än väntat =D!

Jadu.. Tänkte bara ge er lite skrämmande men frän info.. Det finns maskar som kan kontrollera hjärnan på djur.. eller ja nu lät det värre än vad det kanske är.. Det finns maskar som mindcontrolar insekter.. HELT jävla sick och äckligt.. Vill ni ta en titt, för det är jävligt fränt att det kan vara så, så titta här:  http://www.youtube.com/watch?v=D7r1S6-op8E


Nu ska jag vara duktig och plugga sista 30mins innan jag sussar för natten.. =) Ha det så braaa allihopa :D
Dagens ord: Prioritera rätt (kommer inte från rätt käft dock ;( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0