Så ballt

Alltså en sak som alltid har intresserat mig är jorden och universum även om det har även skrämmt mig.. Så lite vi vet, så mycket det finns.. usch.. Men iallafall.. Det är så ballt att det tydligen har snöat på Mars.. SÅ JÄVLA amazing! http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3422123.ab

check it out jao :D
Just nu sitter jag här och tittar på Idol igen.. vet inte ritkigt varför men antagligen för att spendera lite quality time med min söta mamma =D..
Idag har vart en sååååå bra dag! JAg bara älskar den!
Jag har varit glaad för det första, och vi slutade tidigt :D Even better men sen när jag kom hem var jag verkligen PEPP på att göra läxor :D.. & dessutom har jag officiellt hoppat av Franskan nu så det är bra..
& iaf när jag kom hem så åt jag lite snabbt sen ville jag bara sova ett liitet tag för jag insåg att jag inte kommer plugga så bra som jag vill annars.. & så sov jag 30mins (BTW HADE AMANDA BÄDDAT MIN SÄNG I MORSE HAHA VAD GULLIGT =D .. hon sov hos mig, ja)
men sen vaknade jag och så pluggade jag Eng ett tag och så Kemi.. Under tiden masserade mamma mig med "delfinen" (en maskin tyo som är aaaaas skön) och sedan målade vi naglarna och babblade lite. .
Nu sitter jag somsagt häroch glor på tv.. jag ska sluta nu för tänkte bara berätta det coola om Mars =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

har du fått pappret redan? ;D då kan vi plugga på håltimmen imorrn dåå:)

2008-10-01 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0