Ååh ;( Hjälp mig! bloggdesiiign!

Snääälla, är det någon som fattar hur man ändrar bloggdesignen? (Eller är det så jobbigt att man måste sitta och skriva i kod?)

Ahlen ,vet du hur man gör ? :) berätta gärna isåfall...

Bööh.. Idag? Funderar på om jag ska göra lite matte, läsa lite svenskabok och definitivt så måste jag ju ringa mina kontakter lite här och var..

Ska förresten ladda upp en bild på bilddagboken nu där jag letar efter ngn som kan fixa bloggdesign.. Iofs vet jag inte vad jag vill ha.. :S
Jag vill ha en bild på mig (ofc..) och kanske på mina söta vovsingar, och familjen? & mig+tim.. absolut en söt bild på mig & tim på board-saken...
Jag vill också ha bilder på thåström.. iaf ngn.. jag vill att när man kommer till min blogg ska det presentera Camilla Lövgren likosm.. Så..
Skateboard, familj , jag , jag , jag, tim, lite...mattegrejer? Men passar inte in så fuckdet.. sen vovsingarna.. och så vill jag ha ngn snygg färg som passar med allt detta.. fungerar på att ha silverfärgat det mesta & så svartvita bilder? Tror ni det blir snyggt?

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Vet och vet, jag brukar gå in i koden och pilla lite med variablerna och kolla vad de gör för tufft. Färger är hyfsat enkelt om man kan hur systemet med färgkoder fungerar, det andra kan vara pilligare.

2009-08-26 @ 16:52:24
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0