BAaack home!

Nu har vi vart på K-rauta och handlat asmycket, fick bära långa otympliga saker, dock var det lätta plastsaker som tur var ;D
Snart åker pappa & jag iväg igen och hämtar Hasse (&kanske Leena med :)), mamma ska inte med, hon ville inte samt att hon ska tvätta, söta lilla mamma :) Men jag ska fota det fina så mor också kan se, om det nu är något fint ^^
Hoppas det blir mysig dag iallafall, och det lär det blir.
Jag är fortfarnde helt pepp på det underbara vädret! :D

Imorgon är det skola igen, det känns lite lame, blev så sur över schemat så jag kunde slått någon eller börjat gråta själv.. Det var så bra för en vecka sen men så byter dom självklart. Svinigt ;(

Nu tjoffsar jag iväg :D Heddåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0