Bloggstatestik, min, awesoome ;D

woooooooooooah! haha, jag har gått från en läsare till 8 stycken på 3 dar, shit o.0

Fortsätt läsa ;D Im glad.
Faktiskt så är det en jävla skön känsla, nästan som att få en komplimang, när folk vill läsa om mina åsikter, min dag, min värld helt enkelt.. Nice (Y)!

Fast nu säger jag ju inte att 8 st är mycket, men tänk om det vore så att det kom till 8 st var tredje dag.. haha jävlar, fast så är det inte..
Jag ska räkna ut ..kommer inte på vad ordet heter... mellan-grejen.. hur många människor per dag osv..
Från 21a Aug->26e Aug (det var då det började höjas, den 21a var det 1 person) har jag haft totalt 21 unika folk som tittat. Det innebär 21/6 = 3,5 personer per dag.. haha.. ;D
Men ´hursomhelst.. nu måste jag väcka mamma, brb :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0