Funderingar..

Shit vad jag har skrivit idag. OCH jag funderar, kan det möjligtvid bero på at jag inte har MSN på denna dator? Sitterj u på pappas laptop. Jag tror fan det kan vara en faktor! Som jag aaaldrig tänkt på.. Jag säger ju att jagi nte har tid att bloga för jag pluggar , men.. jag sitter på msn varje dag trots pliuggning.. så.. det är nog därför.. Då borde jag köra Msn-fria timmar vid datorn... kanske 2 timar om dagen totalt, men olika tider.. ? verkar det som en bra idé ?..

Funderade också på om folk är intresserad av recept osv som man gör på dagarna ? Jag är ju det själv men följer någon det om man skriver det? :P Kan iaf ge er ett tips.. Handla skorpor med kademumma i, smöra på myyycket smör och lägg ost på. HUR JÄVLA GOTT SOM HELST ! :D

OCH NU såg jag en sak, fungerar svordommar i en blogg?:S Jag vill inte vara helt korrekt osv, det är lame.. men folk kanske stör sig ? isåfall förlåt, men det känns mer äkta at skriva som jag tänker.. och som jag säger ;)

Kommentarer
Postat av: Sam

Skriv recept ;D Jag är intresserad av allt ^^, mja, man ska ju helst undvika svordommar i det skrivna språket ^^, mend et är ju upp till dig, det är ju din blogg, skriv vad du vill ;D

2009-08-23 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0