Hemmaaa-aah-aahaaa ;D

Wooooooho! Nuär jag hemma från landet-grejen, det var tydligen Järstorps gård :) Det var mysigt och s, lite kallt! Dumma vädret ändrade sig... Sen åt vi våffla där också, jag hittade en ascool jättegamal mattebok (mest geometri och vinklar) från tidigast 1950, det var fräsigt men jag förstod inte så mycket av vad det stod innuti ;)
"Winkel äro f/lids "eller ngtsånt stod det;P
Anyway det var en fin upplevelse och ikväll blir det mysigt hemma hos Leena! :)
Familjen ska iväg och käka middag (typ, massa lyxostar iallafall och ltie sallad xD, kanske blir lit mer) hos Leenas familj ^^
Och just det, en till "smart" (iaf intressant & rolig) sak man skulle kunna ta upp i bloggen som jag också skulle vilja är astronimi! och rymdraketer osv! :) awsome! och stjärnbilder och allting tufft, supernovor m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0