Hih ;D DUktig Camilla!

Hihihi ;D NU sitter jg här med toffs i håret, slarvigt uppsatt, mjukisbyxor och jätte stor t-shirt från pappa, jag har målat väggar :D Så kläderna är inte så rena längre.. haha.. Men får bli mina målarkläder :)

Jag har även bärt saker och tejpat golv och spacklat väggar m.m. idag och nu ska jag skala potatis :)
Till middag idag blir det schnitzel-kött men tyvärr inte panerade schnitzlar för det orkar/hinner vi inte med idag, det blir bara stekt/grillat schnitzel-kött med ungstekt skivad potatis :) Yummie! Och sås såklart, blir väl bearneis eller ngt..

Sen senare ska jag duscha och sticka till bongo en sväng och efter det blire Bio ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0