Kvällsuppdatering, antagligen sista för dagen ;)

aww :) Har precis mailat min mentor Frida, hon är så himmla go och trevlig och jag önskar verkligen att hon och jag skulle kunna, ja, arbeta eller något tillsammans.. Träffas även efter jag har gått ut skolan.. vore as nice.. 
Men ja just det, jag mailade henne angående vinterjobb & sommarjobb samt eventuellt helgjobb varannan helg.. Hon har ju sjukt mycket kontakter så jag tror kanske hon kan hjälpa mig, om inte så får jag ju tyvärr skicka ut CV och annat till Caféer .. men man tjänar ju så dåliga pengar! Jag får försöka få ett bra jobb och sköta mig bra på vintern så kanske de vill ha tillbaks mig på sommaren :)
 Hoooooppas hoppashoppas!
ooh.. måste ju skriva ett CV med .. jag har INGA jobberfarenheter.. (N).. bara jäkla prao.. men får ju iofs skriva företaget varje onsdag som jobbmerit? väl?:S 
 
Uppdatering:
Nu ska jag sätta mig och snacksa på popcorn med aromatkrydda på :D YUMMIE!
(shit, tjock ajg är hahaha.. åt precis en macka med extra mycket smör och lösstekt ägg på som var stekt i extra mycket smör xD .. duude.. jag kommer bli tjockiiis)'
ska även se om det finns ngt program att se på tills klockan blir runt 10 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0