Markandsföring?

aff! haha, jag komer på massa att skriva idag så blir lite knepigt med inläggen, skrev ett för 2 minutre sen.. ;(
Men! det jag tänkte komma till: Hur fasen marknadsför man sin blogg? jag menar inte som att man ska bli känd på blogen, menar mer.. . hur får jag mina vänner att läsa ? jag menar.. jag vill gärna läsa Ahlens blogg dagligen, men jag gör inte det, för jag glömmer osv.. osv.. :S Ska man varje dag uppdatera på typ facebook & länka sin blogg eller vad ? Det verkr så patetiskt ;(

Hur gör man?! HJÄLP ;D

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Skit i Facebook. Ha den möjligtvis som din hemsida på Facebook, och kanske som personligt meddelande på MSN. De som vill läsa läser, de som inte vill läsa blir inte gladare av att du spammar länkar hela tiden. Och ifall du vill komma ihåg att läsa andras bloggar kan jag rekommendera RSS (läs om det på wikipedia, och registrera dig sen på netvibes.com)

2009-08-23 @ 17:52:11
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0