Blondinbella&Kenza m.m. || FÖRLÅT!

Jag hade ärligt talat glömt att jag hade en egen blog hahaha!:P
Jag läste lite aftonbladet så såg jag Blondinbella i let's dance.. så det blev liksom.. påminnelse haha..:P
Men tänkte berätta om en ganska cool och positiv sak..

Ja, eftersom jag hittade Blondinbella-grejer så gick jag ofc in på hennes sida.. jag är inte direkt ett fan av henne men nu ska jag förklara en bra sak.
Alla kändisar i Sverige är ofta väldigt.. ja vad ska man säga.. bitchiga och uppblåsta bimbos och dessutom väldigt... "anorektiska" och dåliga vanor har allihop (okej vem har inte, men de verkar ha en jävla massa)
Men nu förtiden verkar det som att framgångsrika, smarta (mja, iaf halvsmarta), och halvallmänt braiga personer får ta ljus myycket mer..
Jag menar fine att blondinbella och kenza inte är de smartaste i universum. Men jag slår vad om att de inte är så blåsta som t.e.x gynning?..
OCh hur som helst, det kan bero på att de kanske inte vart i kändisskapet sålänge? Jag vetinte..
men det känns iaf lite skönt och lite som en lättnad att halvsmarta tjejer får ta del av strålkastarljuset.
Eller .. jag vet inte om de är smarta..
men de är iaf framgångsrika och försöker leva ett sunt liv utan att spy och supa röven av sig m.m...
Eller ja, de försöker sköta sitt liv.. vilket många kändisar inte gör ^.^

ÅÅÅÅ:D Jag ringde kirsty nyss, hon är så underbar<3

Förresten jag hatar att be om ursäkt för lame saker men jag tänker iaf förklara varför jag ine skrivit på länge..
1. lov, man tänker inte så mycket på datorn..
2. utomlands en vecka, ingen dator
3. läxor (ja,även under lovet) och just den självklara
4. jag hade råkat glömma bort bloggen efter ett tag

Så iallafall.. back till Kirsty.. Kirsty, för er som inte vet, är min "skånetös".. Hon och jag klickade diiirekt.. Som vänner ofc.. haha.. Jag flyttade till övre Öxnehaga (2a gången jag bodde på öxnehaga) när jag var ca 11 år ( vi skulle precis börja femman) och då hamnade jag & Kirsty i samma klass..

GUD VAD dålig jag är hahaha:P jag snacka med kirsty i 3 timmar så blev inget skrivande här.. men jag ska berätta imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0