Fattiga-riddare-stekarN

Haha ;D jag har precis gjort fattiga riddare, en jävla massa! Nästan hela "Jättelång franskan" (brödet) tog slut och jag äger på att göra fattiga riddare Mhh-mmh! Yummie!

Hasse &Jessica och Klas fick ju ofc med:P haha.. åt bara 3 själv.. blev 4 över också haha .. Mamma fick också men pappa ville inte ha..^^

Btw måste berätta att jag är SÅ DUKTIG just nu, jag har skrivit en biologi labrapport på 5 sidor (än så länge, har disskusions-delen kvar) oooch dessutom måste jag berätta att:
JAG HAR ÄNTLIGEN UNNAT MIG SJÄLV LITE TID :D GRATTIS TILL MIG!
Jag fikade igår efter skolan .. ;D
Amanda, Sandip,Zaka & Johnny ;D Sen Jeppe också ofc men han var inte med sålänge tyvärr ;(
Anyways DET VAR AWSOME. Även om vi inte gjorde så mkt (vad kan man göra när man fikar liksom) förutom prata sååå var det perfekt jag bara kände :fyfan, gött! även om det inte var värt pengarna egentligen för man kan ju handla willys fika och äta hemma med vänner men äsh det är lugnt :D
Jag är pepp! Och medan jag fortfarande är det så ska jag fortsätta plugga på min biologi labbrapport ;D


Bye everyoooone


OCH TAKE CARE ;D BE HAPPY! M.m.! Tänk bra tankar!



Fattiga riddare. Ej min bild

btw: till er som inte ätit fattiga riddare. TESTA DET! Dock ta inte ett recept med vetemjöl i, blir äckligt. OCH ETT TIPS: Ha sirap på efteråt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0