Oh well well well!

Blondinbella = Häxa, ja, det säger iallafall endel i min klass.. Haha! idioter vad kul det var.. Men självklart på skoj (hoppas jag? ANtar jag iaf xD) De hade redovisning om häxor s tänkte de "om nu häxeri skulle finnas kvar så är det här typsika folk som hade blivit anklagade:" oså räkande de upp några..

Men iaf.. Jag fick ett sånt hjärnanfall igår kväll/nat igen.. (23.40 ngt.. ) och fick inte ont i huvudet direkt efter eller ngt och inte heller innan på dagen.. det kom bara som en stor pulsvåg av huvudverk EN gång innan jag somnade.. men nu vaknade jag upp för 50min sen och hade ont i huvudet.. Herregud det måste var angt fel med mig ;(((


Har massa läxor hela veckan så kommer tyvärr inte kunna skriva så mycket.. Men en sak jag vill berätta som jag finner kul är:

När människan bryter ner glukos så bildas co2 och h2o och vi utvinner lite ATP-energi..
När svampar gör samma sak... Då bildas etanol (och ltie andra grejer.. ) HAHA HUR Sjukt kul är inte det?!:D
Om man springer ett tag som svamp (om det nu hade vart möjligt) blir man full!:D haha önskar jag vore en svamp ;D
Btw?!.. Isf borde ju alla knarksvampar också göra så? awesome. fast det är btw INGET MAN SKA LEKA MED. så skäms på er om ni ens tänker tanken att ta roliga svampar.

Nu är det off to bussen för min del och iväg till företaget :) SEeeyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0