4/8 2010 - 9e dagen i New York! (del 1)

Först en liten svar på kommentar:



Daria
om Nyvaken!:
va kul att du delar med dig av din sjukt grymma resa!! kul med mycket bilder, plus på kanten :) hoppas du har det bra, kram :)

Taack Daria! :D... Jaa håller med! jag älskar att skriva texter men sjukt dålig på att läsa andras så bilder är super när det gäller bloggar tycker jag ;) Taaack tack Kramar! :)



BTW LUNARSTORM STÄNGER NER OM TRE DAGAR!! har massa jag vill spara herregud hur ska jag hinna det på resan?? Får göra det nu då istället för att sova sen hahah fan.. jaja!



Och bilden jag lovade på EMU paketet! :)





Sååå!! dagen började med att vi vaknade tidigt.. btw. Kameran hinner nog dö innan inlägget är klart så blir nog en del två..
jaja.. vi gick upp och fixade oss o.s.v... idag trodde jag det skulle vara lite kallar( jag menar dom sa att det skulle bli typ 25 redan i fredags...) men SÅVAR INTE FALLET. det var varmaste dagen hitills + mest fuktigaste.. svinsvårt att andas med min astma.. Men förrutom det så var dagen alldeles toppen!!!

Ja iaf.. jag tog ju på mig LITE LITE varmare kläder än en supertunn vit klänning som igår.. Så..det sög ju.. Hade mina svarta jeanstights och en gråblå ledig tröja...Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv haha!
Men jag var snygg while svetting ;))



Och sen var mitt hår snyggt som fan också.. duschade igår :) så nu får ni lite bilder på det med så jag kan radera egoboost bilderna sen =)







Btw kan meddela att vi gick UPP I empire state building så det blir en hel del stadsbilder idag också :)


Dock får detta räcka som del ett för jag vill rensa alla bilder och sen ladda kameran ett tag så jag verkligen kan få med det jag vill ha med i nästa inlägg :) Under tiden kameran laddar så passar jag på att rensa lunarstorm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0