6/8 2010 - 11e dagen i New York! - Tims födelsedag! (del 2)

FÖRST OCH FRÄMST:
tack till min söta mamma som försökt spara min dagbok.
TACK!!!!!!!!!! gånger miljoner!




Tjoho! Nu kom vi hem från den 12e dagen. Tyvärr så blir det nog inte Greenwich village... :S Tim är alldeles supertrött och Annika med..



Tänker först skriva klart inlägget om igår :) Sen visa er vad vi gjorde idag. Dagens bilder blev bara 46 istället för 146 som det brukar bli ;))






jaja! fortsättning på Tims födelsedag! Lite fler brooklyn-art bilder innan texten kommer :)













Efter att vi vandrat runt i brooklyn och småshoppat lite plus fotat massa fina art saker så begav vi oss hemåt för att vila lite så vi orkade gå till Times Square på kvällen.
Jag sov i två timmar och duschade och bytte om, sen drog vi iväg! Passade även på att fotografera kjolen annika köpte till mig för 5$ (37kronor)




och såhär såg jag ut efter att jag använt ACn som hårfön ;)





Sen begav vi oss till Times Square!! :D Klockan var ungefär 8 när vi drog och vi kom fram ungefär halv nio..
Vi gick av en bit ifrån Times Square för att gå upp mot allt och se det växa fram. Där vi kom upp från tunnelbanan var Empire State Building!





Först letade vi efter MTVstore men hittade inte den så det blev bara massa foton på alla enomra skyltar och ljus! Enjoy för här kommer massa bilder!

































Kolla mitt lååååååååång fina hår!! :D






























Hello kitty gillade min fågelring ;D

































Kolla in bruden.. HAHAH stört chockad blev jag..
Nakedcowgirl!

















Den här tyckte jag liknade CAMILLA ERIKSSON.. eller hur??:S








Efter att vi hade gått på Times Square ett tag så gick vi och käkade på ett barbeque ställe :)
Stället hette VIRGIL'S BBQ



Och eftersom Tim fick beställa öl på sin födelsedag så gjorde han såklart det ;)
Förresten så var det minst två andra som fyllde år på samma resturang, då folk sjöng för dom haha!



Förresten så åt jag världens godaste jävla mat kan jag säga!!
grillat lammkött med hickory/honey marinad + grillade super räkor med annan marinad. Plus pommes. OCH en svingod macka/kaka/bulle.. var typ majsbröd fast jätte mjukt och lite sött! Svingott





Utanför så skulle alla röka.. suck xD


Sen fotade Annika oss andra :)


Iallafall! Efter maten så gick vi förbi lite av times square igen.. Så här kommer lite mer bilder ;D


Såg en limmo-jeep typ ;D ball!





NYPD! ;D





Sen gick vi ner i tunnelbanan och skulle hem.. Då gick vi in i en elektronikbutik där nere :) Dom hade massa fläktar så jag stod och lekte där haha!

 



En fin grej som var inne i en vägg i tunnelbane-vägarna :)

Sen var det en råtta på spåret!!




Oh! Den här killen var riktigt ball. Han tog betalt för att göra "porträtt" i pappersform, där han klippte ut dom !! Hur ballt som helst.







Och när vi gick hem så fulade jag & tim oss lite haha!








Sen kom vi iaf in och jag bloggade lite sen somnade vi! :D

Nu ska jag skriva ett nytt inlägg, om 12e dagen i new york! haha..

Hoppas tim hade en suuuuper underbar födelsedag!
87 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0