Äckligt.

Haha.. var ju hos tandläkaren igen.. äääsch vad äckligt! Nu är jag iaf ren i munnen (fick beröm för borstningen haha!) men snart ska vi äta så rädd att maten smakar illa...

Anyway.. idag gick jag upp åtta.. drog iväg till Emma så jag var där innan nio och sen drog jag iväg till dietisten vid typ halv 11... Efter dietisten så besökte jag min gamla sköterska.. Från barnavdelningen på Ryhovs hjärtmottagning... Hon är så fin människa! Hon blev chockad över att jag skulle opereras men önskade mig lycka till o.s.v.
Efteråt så drog jag hem och vilade i trettio minuter, därefte gick jag till apoteket + affären .. Tog min penicillin och sov sen 20 minuter.. Gick upp och borstade tänderna sen drog jag iväg till tandhygienisten... SÅ mycket har jag gjort idag.. när jag kom hem från tandläkaren så satte jag mig och spelade med hasse istället. Nu är jag dödstrött igen. usch usch! bilder kommer sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0