Biff, potatis & gräddig brunsås!

Ska snart käka middag men tänkte skriva lite här.. vet inte riktigt vad jag ska säga men jag känner mig utmattad idag! Förstår inte.. Trött och det kändes inte ens kul att laga mat med pappa idag.. Brukar alltid älska det annars.. Har förresten äntligen växlat tillbaka mina dollar som jag hade kvar haha!


Jag saknar Elena!!! haha vill bara sitta vid köksbordet och babbla skit och roligheter eller allvarligheter för den delen med...

När pappa analyserade mina vänner i förrgårnatt (när vi pratade så mycket) så sa han att jag tror det kommer vara såhär .. Elena, Mc & Kirsty är dom du faktiskt kommer hålla kontakt med. Bl.a. Emma kommer du prata med o.s.v. men inte direkt träffa.. Och så drog han en historia om alla mina vänner (amanda, emma, mc, jossan, kirsty, elena ) och sa hur de kommer ha sin framtid.. Vissa trodde jag att han prickade perfekt på och vissa inte haha!


Sen när han skulle beskriva min framtid. Då blev han alldeles tyst. Han kunde inte ens tänka. MEn så var han tvungen att säga NÅGOT iaf.. Då sa han att antingen kan det bli en sak eller en anna..
Det första alternativet är att du och tim bor ihop och det går åt helvete för du lackar ur på att han inte tar ansvar. Andra alternativet är att det går superbra och du faktiskt har lärt han lite om grejer och ni skaffar barn och är lyckliga..


Då frågade jag honom... "okej. Men om jag skulle göra slut med tim eller han med mig, vad hade du sett mig med för kille efter det?"
Så sa han "ingen aning.. det jag kan tänka mig är att du träffar killen där du pluggar och förmodligen är han då väldigt intelligent, men det behöver ju inte alltid vara bra" avslutade han med.. haha!





Pappa ner för öxnehagabacken

Kommentarer
Postat av: Elena

MillleellL! Jag kommer till jkpg nästa vecka förmodligen. Är du hemma för att träffas ? Vill VERKLIGEN träffa dig innan din operation, eller måste rättare sagt.

2010-08-25 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0