Coney Island

testade nyss mina 3.97dollars bikinitrosor (30kronor typ) som jag köpte på century 21 för att ha något att bada i idag. Tog de billigaste i S och OHMYGOD vad dom satt snyggt! bättre än mina bikinitrosor hemma som ser ut som man har bajsat ner sig i nästan! :D
Tur jag hittade något i S .. tänkte ta M men det hade ju inte fungerat.. Åh! Hehe.. har inte ens testat alla kläder jag köpt.. det enda jag verkligen HAR testat är det jag köpte igår på HM.. samt tröjorna +byxorna från Century 21..
Inga trosor eller BHar är testade..jaja!! :D Det blir nog superbra!

Dessutom har dom en lite spetsrand vid höftbenen så det är fin fint! :)


Coney Island ska vi till idag.. det är en stor strand vid havet men även tivoli och mumsiga grejer överallt! UNDERBAAAAAAAAAAAAT!! ÄLSKAR verkligen sånt här! Allt som saknas är lite djur som man kan titta på.. :)
Helst klappa dock.. hehe...

Här får ni nåågra googlebilder från Coney Island








Se där! Kommer få sååååååååååå underbara bilder idag! :D Och ha så jävla kul! Wiiiiiie
Ska även försöka komma ihåg att filma lite där :)

Kommentarer
Postat av: mum

Hoppas du blir lite solbränd ni är verkligen värda en

heldag på stranden efter allt jagande i affärer Puss på dig, i morgon kommer jag inte kolla bloggen på morgonen går till kolonin tidigt.I tisdags var jag ute

med Rita(Leenas mamma)o plockade blåbär ja skrev om det på onsdagen det är sånt som inte har kommit fram.

Har precis gjort en blåbärs paj,skulle varit igår egentligen eftersom Leena klarade teorin hon ska köra upp imorgon vi håller alla tummar vi har eller hur? Hälsa alla där borta. TUSEN kramar från mig till dig.

2010-08-05 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0