Eminem

Tjoho! Sitter och lyssnar massa på eminem nu.. haha.. gillade han när jag var mindre men det var för dom flesta gillade honom liksom.. men nu när jag lyssnar på vad han sjunger om så gillar jag det for real.. fast såklart är vissa låtar kassa.. precis som alla andra artiser.. xD

Anyway! Ska snart sova hade jag tänkt .. lika bra att sova tidigt så jag kan blogga massa imon på morgonen och dagen när vi ändå inte har något att göra...

Ska ju se lite på när dom tatuerar sig men sen har jag inget annat att göra.. pooooopi! men blir väl lite ballt ändå.. hoppas det inte gör allt för ont.. :P haha..

Kommentarer
Postat av: mum

Det gick inte att kommentera på coconut o den innan

så jag gör det här. Vaaa var det något du inte tyckte om lasagne(inte som mammas va?)

2010-08-10 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0