frääääschiga milla!

Tjaa! har precis  duschat  och klockan är 23.23.. hos r är den 05.23.. anyway vi ska försöka vara iväg här vid 10 imorgon så måste ställa larm..

har precis duschat och niiiice vare! men fattade först inte hur kranen fungerade så tog ett tag tills det blev varmt haha..AAAAAAAAH BliR gALEN PÅ ALLA JävLA MYGgbETTT.. och stavar cp på den här datorn hhhaha.. jajaaa ska ta min astmamedicin nu och sen sova! Imorgon blir det  museum! American museum of natural histor (det där med dinosaruier och rymden osv) sen även 5e avenyn och empire state building.

imon ska vi göra såhär. iväg vid 10 och hem typ 14, vila lite + käka sen iväg på kvällen igen vid tp 16.30 eller något.. Så vi inte blir helt slutkörda och bara är ute 6 timar utan vi utnyttjar nästan hela dagen :) det betyder att jag kan blogga mitt på dagen!! Typ klockan 20-22 hos er :) beror på när vi är hemma..14-16 lovar jag iaf.. mer pallar vi nog inte ;)


Nu ska jag bädda in mig svinmycket i täcket här så inga jävla myggor kan bita mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0