Frulle




Sitter just nu och dricker svartvinbärsté i min NYC mugg haha ;D den är så fiiin! Och god att dricka ur! Perfekt tjocklek på muggen tycker jag haha! yeye.. ni kanske inte analyserar koppar så mycket så tänkte berätta om något som är lite störande/upplyftande på samma gång..

Jag var ute med hundarna för några dar sen och då började det spöregna. Verkligen SUPER MYCKET... När jag och hundarna kom in så behövdes det 4 handdukar till hundarna, en till mig, hårfön till oss alla tre och sen såg det ut ungefär såhär:










HAHA Ebba ser ju lagom nöjd ut ! hahahaha stackarn.. Dessutom är hon livrädd för endast en sak i livet (okej två..) det jag tänkte på var HÅRFÖNEN.. men även att Husse ska bli arg.. då blir hon rädd och ledsen.. Anyway.. Den andra hunden (Meg) är inte alls rädd för hårfönen men typ för ALLT annat...







Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :)

2010-08-27 @ 10:18:11
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0