Gå ut ur kyrkan

Jag är just nu mätt i magen..Vi åt ungstekt falukorv och potatismos. Yummie!
Läser just nu en bok om ens privata ekonomi och hur man sköter det.. Det är en bok från konsumentverket som egentligen är till pappa.. hehehe.. jaja! Jag & pappa kollade iallafall en sak på Nordea..
Hur ens ekonomi påverkas om man t.ex. köper den där lägenheten o.s.v.
Det fanns en kolumn man kunde bocka i "medlem i svenska kyrakan eller inte" och det gjorde en jävla skillnad på minst 100kronor varje månad. Herregud.
Därför tänker jag numera gå ut ur kyrkan OCH framförallt eftersom jag inte ens är lite religös. Dock är det en bra sak om tim fortfarande är medlem eftersom jag kanske vill gifta mig i en kyrka.. har inte riktigt bestämt mig om det ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0