Kommentarer

mum  (lidijalövgren.se) om Nyvaken!:
Får du inga kt jag har skrivit nästan varje dag!!

Svar: aww lilla mamma vad du är söt! :D.. jag vet inte om jag har missat någon kommentar men nu fungerar det iallafall!

mum  (lidijalövgren.se)
om EMU AUSTRALIA UGGS:
Ja det heter inpregnera kolla om de har när du kollar
på inlägg,kram.

Svar: Hehe.. har redan köpt inlägg men kan kolla igen! :D

mum  (lidijalövgren.se) om Allt jag handlat:
Var det verkligen allt ????ja skojar det är skit mycke
Du skriver att du inte har sätt kt ,men ja kan inte kolla vilka du har svarat på,den som är sist(eller först)beror då hur man ser är inköps-listan.Hur gör ja för o kolla?

Svar: haha! Ja det var allt ;)
Hmm ingen aning om du kan se det faktiskt... :S men nu verkar det fungera igen dock så blir nog bra:)




35 grader idag.. men extrem luftfuktighet...heh.. lika varmt som igår med andra ord. MEN idag ska vi till Coney Island och bada i havet så vafan det går ju med värmen idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0