Nästan godmorgon till mamma ;)

hejsan.. har inte somnat än haha.. la mig i sängen jämte tim efter att jag packat lite.. så blev jag sugen på att se en film. Det blev bruno.. haha kul men störd.

Nu är klockan 04.45 i sverige och 22.45 här  ;D

imon, om ungefär 9 timmar så åker vi härifrån med taxin.. känns både sorgligt och skönt.. tim tycker mest det är skönt .. jag kommer sååååååååååååååååååååååååååååå slänga mig över min familj och vovvsingarna.. hah sen ska jag slå in presenter med.. det är ju roligare att få det inslaget eller ? =) vad tycker ni??


minst hälften av det jag handlat är ju faktiskt presenter.. hahaha! Har fått mycket också men det är ju inte av mina pengar .. Tror iaf hälften av mina pengar har gått åt till presenter.. ska kolla det sen när jag är hemma och har alla priserna framför mig :D

Jag är så kääääääääär! HAHA hur fan kan jag vara det efter 3 år och 8 månader??.. trodde man slutade vara kär ganska fort... min baby är bäst!

tänk om han inte var med på resan.. haha helvete hade ju köpt hur mycket som helst till honom..:P



Nu ska jag kolla lite bloggar och sen sova!. .tror jag.. om inte tim håller mig uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0