Nyduschad med besök!

håhå! har hoppat ut ur duschen för ett tag sen.. Det var faktiskt SKÖNT att duscha! :O vet inte varför men kändes bra!

Sen fick jag ett tips i en kommentar

Anonym om Hygienmätaren på röd..:
Att duscha är det bästa som finns ju! Knepet är att duscha så varmt och så länge så det är en befrielse att komma ut ur ångorna. Kram

Verkligen SUPERBRA hahaha men vanligtvis brukar jag inte duscha så länge för det blir svårt att andas (mycket p.g.a. min astma) men när man väl testar så är det HUR BRA SOM HELST! hahah.. Och när man kommer ut från ångorna så känns det som man inte alls har astma mer ;) Tack för tipset kramar!






Just nu är farmor på besök vilket är nice! Dock tycker jag synd om min lilla söta farmor eftersom hon är ganska nervös och ledsen/arg över att jag behöver opereas.. Hon har ju vart med om det innan med pappa och mig när jag var mindre.. men att det skulle komma just nu var ju bara hemskt typiskt...

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Oj, förlåt milla! Va ju inte meningen attvara så hemlig om mina duschtips. Det va ju bara lilla jag. Puss Jenny

2010-08-27 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0