Nyvaken, igen

Hejsan! Gjorde en videohälsning igår men kan inte lägga upp den än eftersom jag inte vet var kameran riktigt är...
iallafall..klockan är nu halv 12 här .. Igår somnade jag 01.30 ungefär eftersm jag tittade på en film på tims dator..
Såå sen sov jag i 3 timmar. vaknade 04.30 av enorma magkramper. Har bara hänt två gånger innan.
fan vad ont det gjorde men det var förmodligen bara gaser...
Satt uppe i en halvtimme.. först låg jag i sängen och försökte ligga så det inte gjorde ont.. det gick inte.. sen tänkte jag att okej jag går på toa, TROTS att jag kände mig helt urholkad, som om jag inte ätit på tre dar typ...

Det gick inte heller att gå på toa. Då kände jag mig spyfärdig så tänkte jag "okej vad gött .. om jag spyr så slipper jag känslan sen" men det gick inte att spy heller........


Istället satte jag mig på toa igen och försökte trycka lite denna gången. FAN VAD ONT jag fick i magen!!!:S
Så istället gick jag och väckte annika och bad om Pain relife pillerna hon hade köpt här.. alltså vanlig ibumetin typ..

Under tiden som dom verkade så släppte magen lite eftersom gaserna förmodligen läckte ur...

Kanske inget man vill läsa i en blogg..men jag har så jäääääääääävla sällan ont i magen så det här är värsta fascinerande för mig. HUR jävla ont kan det egentligen göra??
PLUS att när man har ont i magen så tänker man fan inte klart märkte jag.. för direkt efter att smärtan försvann så kunde jag tänka mycket mycket mycket bättre..


Har fortfarande lite ont i magen så KAN vara den jävla lasagna grejen.. All ost i magen kanske inte var så bra..

Ääh FYYYYYYYYYYYYYYY säger jag! Och idag ska dom tatuera sig..

Ska väl börja gå iväg om typ 2 timmar..puh hoppas magen inte gör så ont då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0