Pömsiga lilla milla!

Haha seriöst. Jag är så trött så jag sitter och snurrar i huvude.. eller haha DET SNURRAR i huvudet menar jag.. Har druckit en burn rakt upp och ner för någon timme sen och blev aspigg men nu är jag svintrött igen.. klockan 21.30 kommer taxin utanför Tim och tar mig till busstationen där jag åker hem .. Kommer bli toppen tror jag!

Lite synd är dock att jag inte kommer träffa annika&peter förrens dom hälsar på mig under hjärtoperationen.. det är lite sorgligt... men äsch!!! Inte tänka på det.. Haha..


Jag hittade boken jag letade efter... Kajsa hjälpte mig :D Så snällt!

Förresten.. vad ska jag välja i politiker valet iår??:S... Socialdemokraterna eller miljöpartiet?? Det siktar på dem just nu...


Alltså.. måste upp och gå lite haha är så jävla trött!
FÖRRESTEN så har jag nu en mobil som fungerar! FIck en av annika som hon inte använde.. SKITBRA!

Ska även berätta om dagen(mer än en dag egentligen.. nu hade klockan vart 13.45 i usa, dagen efter vi åkte haha.. känns jävligt konstigt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0