Svar på kommentarer

Oliwer om Mysig kväll!:
Haha kommer ihåg när ni åkte iväg ;< det måste ju ha varit precis när jag började umgås med er ^^ I mizzed u guyzz

Svar: Haha jo tror det var typ då! ;D haha awesome.. Aww.. Vi saknar dig med! <3!


Elena om Biff, potatis & gräddig brunsås!:
MillleellL! Jag kommer till jkpg nästa vecka förmodligen. Är du hemma för att träffas ? Vill VERKLIGEN träffa dig innan din operation, eller måste rättare sagt.


Svar: Awesooooooome men isånnafall måndag eller tisdag för på onsdagsmorgonen så åker vi ner till Lund..
Oj ..måste? låter allvarligt haha ska du förklara din kärlek till mig eller din lilla arab? ;) <3 ELLER Så är det ett måste för du ska göra slut med mig ;(((( ååh älskling vet du inte hur jag älskar dig?! hah PUSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0