Svar på kommentarer :)

mum  (lidijalövgren.se) om Morgonfix!:
Viiii saknar dej med jättejätte mycke(i alla fall ja)
men jag är säker på att resten av familjen också gör de.


Svar: Tror jag också dom gör! :) <3



mum  (lidijalövgren.se) om Fina folk!:
Pengar-maten kostar väl också? du måste ge Annika för
de som köps!Kantareller fanns men vet inte om det blir
några till dej Hasse O Lena kommer hem i dag så det blir nog varma mackor i kväll när pappa spelar,men jag hinner plocka mer!!!namnam.
Youtube! de bara förstör, varför skulle någon på en sådan här sida vilja titta på videos från folk man inte vet något om??jaja nu ska ja se vad du har skrivit idag(det blir nog någon KT=kommentar pusspuss.

Svar: Nopes jag ska bara betala mat vissa dagar :) Om vi äter ute på resturang typ.. men det har vi bara gjort en gång och det var på min födelsedag.. Annars har det vart pizzerior och macdonalds o.s.v. :) Sen ibland kommer vi laga mat hemma i lägenheten och då ska jag inte heller betala har hon sagt..

Ååh ! Fuskigt! Men vad bra att du kanske hinner plocka mer! :D Jag vill ha!
Förresten, när spelar pappa ikväll??? har försökt ta reda på det superlänge...

hahaha! Du är så söt! :) Men vissa vill se videos för dom är roliga eller något! Ingen aning!
Vad kuuul! :D puss!




Jenny om Till Hans & Leena, del 2.:
Lena! Den fina väska med blommorna passar dig tycker jag. Du skimrar i rosa och är vacker som en blomma =)
Camilla! Vad du där gullig som ränner runt o tar kort så dina kära får välja. Sötis! kram

Svar: Tack tack! :) Hoppas leena läser detta så kanske hon kan få lite inspiration! :) kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0