Tekaka, worlds best macka!

haha SÅ mumsiiiiigt!!! äter just nu tekaka med skinka och smör på såklart.. Tänkte bara uppdatera här lite fort om vad jag håller på med just nu..
packer ner småsaker till resan, kuddar osv (till bilfärden hem. fyfan vad obekvämt det kommer vara...), har haft besök och samtal hela kvällen av släktingar och vänner. tack fina fina ni!

Såklart FOTAT så jag kan dokumentera allt till bloggen.. Ska snart dra ner till duschen och köra min dubbeldusch. Jag gör det ikväll istället för imorgon på morgonen. det gör ju inget om jag bäddar rent sängen osv, då blir det ju samma resultat som imon.. (Förrutom om det inte blir bättre eftersom jag inte kommer vara en sovande människa i duschen som inte fokuserar på att verkligen tvätta rent ;))


Skriver så fort jag kan imorgon såklart och blir nog iallafall ett inlägg på morgonen innan vi drar.. Samt så skajag försöka hinna skriva lite ikväll igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0