Tetris i resväskan?

HAHA HERREGUD. jag har ju sagt att jag packat ner allt förrut. Jo. sant. Men nu fick jag reda på att man bara fick ha ETT handbagage + en handväska. Så. Jag som hade TRE måste packa om allt så nu har jag lekt tetris i en timme .. haha suck.

Men det gick inte iofs. Så Tim eller Annika får ta lite av mina grejer. Nu ska vi ut snart och se hur det går med tatueringarna.. dom ska vara klara om typ en timme så det ska va nice att se resultatet :)

Jaja.. Jagk ommer ju iaf få med mig allt hem till Jönköping för Swebus har inga jobbiga regler ;)

Surt dock att ETT av mina två handbagage består av smutskläder + en skör sak..
haha.. vill ha det så jag vet att det inte pajar. men suger ju eftersom vafan ska jag göra med det på planet?:P
Försökt packa ner så mycket roliga saker  i det andra handbagaget som möjligt så där ligger bl.a. ipoden, kortleken, anteckningsblocket, mobilen o.s.v. BTW mobilen är helt cp. Den går inte bara inteatt ladda. för när den väl laddade typ i en halvtimme så blev den "fullladdad" och gick att starta. sen dog den efter tre minuter och går inte längre att ladda eller starta. så det går inte att nå mig om man inte ringer tim :P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kika in på min blogg om du vill ha 20 % rabatt på snygga kläder! =)

2010-08-10 @ 23:52:42
URL: http://ceciliav.com
Postat av: mum

Nu fick du mig att skratta högt,ja kunde inte sluta det kom tom tårar. Min lilla höna trodde du att man kunde ha 10 st väskor i handbagaget????? det är typ sådana här typiska MILLAN grejer jag saknar sååååå mycke!!!

2010-08-11 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0