Till tandis imorgon!

Tjoho! Nu sitter jag och borstar tänderna svinnoga.. imon ska jag till tandläkaren. Jag har inga problem alls med tandläkarbesök, dom är inte jobbiga osv,,, men dock har jag svinmycket problem med tandborstning. Hatar tandkärm. spyr uushhh äckligt äckligt äckligt. Tittar aldrig på någon som borstar tänderna, inte ens på tv..

hatar det verkligen.. jaja..innan tandis så ska jag träffa mco ch josan.. på kvällen blir det utgång.. kommer bli en awesome dag imon tror jag...

Dessutom ska jag be dom göra ordning extra bra på tänderna imon p.g.a. operationen.. visste ni att det finns en bakterie i munnen som gör att klaffen stannar..? Detta händer såklart bara ifall man har svagt hjärta och att bakterien kommer ner med t.ex. blodet...
Varenda gång jag ska göra något stort "ingrepp" i munnen måste jag äta penicilin innan, samma sak för pappa eftersom han också har hjärtproblem..

Åh! Eftersom jag knappt kan bärga mig tills imorgon så går jag och lägger mig nu, så jag kan vakna och det är nästa dag  ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0