Tisdagen är omplanerad!

Hej igen, hehe.. skrivit mycket nu ikväll! PLUS att jag har hunnit packa om hela min resväska igen.. OCH alla handbagageväskor med för den delen.. nu vet jag iallafall att allt får plats :)


Jaja! Tänker svara på några kommentarer innan jag berättar om tisdagens hemliga planer ;))


mum om Nyduschad och snygg!:
Grattis Tim hoppas att det inte blev för många ÖL!!!!
Millan du är fin som du är, men visst är det extra kul när man har piffat upp sig lite?
Sluta böla!! njut av stunden i stället, ja saknar dej
mycke men nu är det bara några dagar kvar innan vi ses
(typ 1veck!!!)snyft.

 Svar: Han tackar!! Hahaha njea.. nästan alltså ;)))
Aww håller med dig verkligen! HAHAHAHA SLuta böla va?! Pff! du är så rolig <3.. Jo jag njuter! Saknar dig med och det du säger är sååå sant! Måste njuta och tänka på det som är så fascinerande här! :)







mum om 6/8 2010 - 11e dagen i New York! - Tims födelsedag! (del 1):
God morgon KL är 7 här jag har tvätt-tid (började i går kl:17)så jag sitter o tittar på din blogg.
Ja hann inte kt KORVEN fick du smaka? den såg god ut
, men var det majonäs på eller senap? om det var senap så var den nog stark!!!det var as mycke på.
Kängorna var precis i min smak synd att de var så dyra,men det var väl ingen second hand ?
Pease berlocken va kostade den? Leena smycke kanske?
ska du fästa dem i en kedja, för du kan inte ha dem bara påträdda blir inte bra.
Buggs av alla de slag finns det det visst gott om i USA haahaa.Nu ska jag till tvättstugan.

Svar: Oj! Verkligen godmorgon! Nästan så vi var vakna samtidigt då ;) Gick och la mig klockan sex. Aww vad kul!
Hahaha ne fick inte smaka! men den var väldigt god sa peter!
Nopes det var faktiskt senap haha så vet inte om jag hade gillat korven ändå ;)

JA!! Tänkte direkt på dig när jag såg kängorna! Nopes det var inte second hand :)
Den kostade bara fem dollar! :D det blir typ 38kronor.. Funderar på om hon ska få det istället? För jag kommer absolut inte hitta en väska till henne nu känner jag.. 
 
Jo det låter iofs smart.. jag kan ju inte såntdär men hoppas annika kan hjälpa mig.. men hmm.. funderar på att bara göra pandan för sig och hello kitty för sig och ge Leena peacemärket..

HAHA JA ! äckliga usch dom kliar sönder !
DU ÄR SÅ DUKTIG MAMMA! :)

Hittade en skylt som fick mig att tänka på dig.."No one notice what I do......... UNTIL I DONT DO IT!" .. Om du inte förstår så fråga hasse :) Stod iallafall en mamma på bilden med en hel drös tvätt runt sig..


m om Rockafellar center + greenwich village!:
Jag trodde nästan ni skulle sova länge i dag,blev sent i går kväll antar jag.Jag får väll titta i morgon i stället, puss o många kramar. Nu ska jag ränsa lite kantareller.

Svar: Aa blev det verkligen hehe! Vad kul! nu har du massa att läsa iallafall! ooooh MUMS!! Spara till mig hhihih!



m om HJÄLP MIG!:
Jag försöker är nu på 412 men det finns inga kommentarer det fanns med på de första ,jag får väll gå in på senaste kommentarer o kopiera.Kl är snart halv 12 här hemma bärgar bli trött

Svar: TACK MAMMA!

 

Hans :( om HJÄLP MIG!:
550st Inlägg typ.. Det kommer ju aldrig gå.. Sitta och copy-pasta forever ;(

Svar: Du suger. ;( haha! & ja det kommer ta aslång tid.



mum om HJÄLP MIG!:
Nu orkar jag inte mer,du får kolla på det när du kommer hem nu är kl 5över 2 o ja är svin trött.sov gott.

Svar: HAHA OMG MAMMA JAG KAN INTE TACKA DIG TILLRÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD. TACK TACK TACK TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
omg. Du är så himmla bäst bäst bäst i världen!!!



Så. Nu har jag svarat på alla kommentarer och jag är typ.. uppe på svävande moln för min mamma är så jävla snäll!!!!! jaja.. iiiiiiih!! hhihihih

Justeeeeee!! Anågende Tisdag! Då hade vi planerat att gå till Steves Garden.. Men.. Det blir det INTE :)
Nopes! För Tim & Peter ska tatuera sig !
Tim har alltid velat tatuera sig och FINALLY så har han hittat den perfekta bilden som han har letat efter mycket länge.
Iallafall det kostar 400 dollar, vi fick det billigt för vi var söta hahah! Så 450 var vanliga priset . 400$är ungefär 3000 kronor. Vilket är hyfsat bra pris för en så stor tatuering.
Peter har tatuerat sig förr men nu ville han göra det igen..
Så på tisdag kommer dom sitta där i fyra eller fem timmar.. hehe.. Kommer bli kul att se hur dom arbetar men rädd att det kommer göra ont.
Det är ett lejon han ska tatuera in på bröstet iallafall.. Eller ett lejonhuvud rättare sagt.

Jag funderar också på att tatuera mig...hahahaha! NEJ JAG SKOJAR BARA MAMMA PUSS PÅ DIG <3 hahaha.. Tänkte först skriva ett inlägg om "på tisdag ska jag tatuera mig" men ville inte ge pappa hjärtattack så jag bestämde mig att säga sanningen istället och inte skoja ;)

PLUS ATT jag har en till sak till er kära läsare !! :D
FYRA VIDEOOOOOS YEEIY!!


Den första är från CHINATOWN :) I parken där vi var! Riktigt mysigt!




Den andra och tredje videon är från Staten Islan färjan vi åkte på :)

 





 








Och den fjärde och sista videon är på en kille som försökte tjäna lite extra genom att sjunga Opera i tunnelbanan. RIKTIGT jävla bra var snubben.. Sen efteråt kom en kärring som skrek så jag höll på att spy. Fyfan vad kass hon var.. tyvärr! Men henne har jag inte på video dock :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0