Ursäkta mig!

Men jag har uppdaterat riktigt slött de senaste två dagarna.. Igårkväll tittade jag på fångarna på fortet sen blev det liksom inte mycket mer.. Idag ska jag fixa lite tradera annonser och lite annat tråkigt.. Skulle vart med min kusin idag men hennes syster (min andra kusin) var sjuk så jag vågade inte..

Vill inte bli smittad inför operationen liksom.. känns lite onödigt!


Jag är bara så hemskt trött.. Tror min dåliga sömn börjar komma ikapp mig.. Uschh!
Sen saknar jag att gå i skolan.. vafan.. Jag vill ha något att göra på dagarna och sånt man INTE KAN komma ifrån.. För läxor/skola känner jag att jag verkligen inte kan skita i.. men städa mitt rum åandra sidan, det skiter jag mycket enklare i.... haha.. kasst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0