Aj på mitt ärr ?

... fattari nte vad jag har gjort men det kliar plus att när jag trycker hårt så gör det såklart ont, men känns lite som revbenen har flyttat sig.. o.0 typ som ärret inte är i mitten mer utan det har vridit sig lite. hah. galet.. sen är det dock inte så ömt som vanligtvis men förmodligen inget att oroa sig över.. kanske suttit cpigt på bussen förmodligen...
vet inte riktigt vad jag ska berätta om.. sitter bara i deras vardagsrum och väntar typ.. hahaha yea...
blir inte så mkt bilder heller eftersom jag är på kirstys dator, sen blir det mer förkortningar eftersom hennes lilla laptop är svår att skriva på enligt mig..
Får ni en bild på min och kirstys favorit dita ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0